I Identyfikacja problemu
- krótko nazywamy problem, zjawisko np. kradzieże
- podstawowe informacje na temat ucznia, grupy lub zdarzenia, którego dotyczy analiza
- główne objawy wskazujace na istnienie problemu
- intensywność postaw antyspołecznych oraz sposób ich wewnętzrnej integracji
- zidentyfikować stopień wadliwości w funkcjonowaniu jednostki w rolach społecznych oraz określić poziom internalizacji przepisów ról społecznych, w których przypadek odgrywa (czy zna zasady, jak funkcjonować np. w roli piłkarza, przewodniczącego)
- wskazać hipotetyczne czynniki wskazujace na możliwość zwiększenia konfliktu między opisywanym przypadkiem, a normami społecznymi
- uzasadnienie dlaczego zwróciliśmy uwagę na ten problem, zjawisko
- opis historii powstania zjawiska(opierając się na wywiadzie, obserwacji, analizie dokumentów)
- przedstawienie wniosków dotyczące powstania problemu
- rozwój zjawiska w czasie( kiedy się zaczeło, jak długo trwa i jak przebiega)
Jakie znaczenie ma dane zjawisko w dalszym funkcjonowaniu dziecka w środowisku, czy w szkole
IV Prognoza
Nasze przewidywania co do efektów pracy z dzieckiem
- negatywna-stany zakonczenia terapii
- pozytywna-stany, które oczekujemy po wdrożeniu naszej terapii
VI Wdrażanie
Przedstawienie harmonogramu prac, działań razem z wychowankiem
VII Efekty oddziaływań
- Narzędzia np. ankieta
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz